İçerik
-
-
Kurs Hakkında
-
Genel Bilgilendirme
-
Kurs Tanıtım
-
Kurs Materyalleri
-
Kurs Değerlendirme
-
-
-
Tanışma ve Dijital Oyun Sektörü
-
Oyun Nasıl Geliştirilir?
-
Oyun Motorları
-
Unity'i Tanıyalım
-
UnityHub Kurulum
-
2 ve 3 Boyut
-
QUIZ - Diijital Oyun Sektörü ve Dijital Oyun Geliştirmek İçin Gerekenler
-
-
-
Visual Studio Kurulum
-
Unity Arayüzü Tanıyalım
-
Programlama ve Programlama Dilleri
-
Kod Scripti ve Kodlama Editörü
-
Değerler
-
Matematiksel Operatörler
-
Karşılaştırma Operatörleri
-
Mantıksal Mod Operatörleri
-
Değişkenler
-
Atama Operatörleri
-
Fonksiyonlar ve Inputlar
-
Fonksiyon Çeşitleri
-
Fonksiyon Egzersizleri
-
Döngüler_For Dögüsü
-
For Dögüsü Ezgersiz_1
-
For Dögüsü Ezgersiz_2
-
ForEach Döngüsü
-
ForEach Egzersiz_1
-
ForEach Egzersiz_2
-
While VeDoWhile Döngüleri
-
While Dögüsü Egzersiz_1
-
While Dögüsü Egzersiz_2
-
Şart İfadeleri
-
Şart İfadeleri Formları
-
Metot Döngü If Egzersizleri_1
-
Metot Döngü If Egzersizleri_2
-
Metot Döngü If Egzersizleri_3
-
Metot Döngü If Egzersizleri_4
-
Recursive Fonksiyonlar
-
Arrayler
-
Listeler
-
Dictionary
-
Algoritma Egzersizi_1
-
Algoritma Egzersizi_2
-
Algoritma Egzersizi_3
-
Algoritma Egzersizi_4
-
Class
-
Classlarda Erişebilirlik ve Constructorlar
-
Class Egzersizi
-
Class Inheritance
-
QUIZ - C# Programlamaya Giriş
-
-
-
Tanıtım
-
Çözüm_Aşama_1
-
Çözüm_Aşama_2
-
Çözüm_Aşama_3_4
-
-
-
Proje Düzeni
-
Oyun Planı
-
Oyunda Script Planlaması
-
Asset Store ve Gorsel Assetlerin İmportu
-
Sprite Renderer ve Transform Componenti
-
Prefabler
-
Variantlar
-
Game Objesi, Bileşenler ve RigidBody2D
-
Colliderlar
-
Tag ve Layerlar
-
Unity'nin Temel Metodları - Awake, Start, Update
-
Unity'nin Temel Metodları - Fixed Update - LateUpdate
-
Yatay Hareket Mekaniği - Hareket Metodu
-
Yatay Hareket Mekaniği - Input Alma
-
Zemin Kontrolü
-
Zıplama Mekaniği
-
Animation Controller ve Animation
-
Animation Transitionlar
-
Singleton ve Animasyonların Scriptten Kontrolü
-
Harita Tasarımı - Platform Yerleştirme
-
Kamera Takip Sistemi
-
Düşman Objesi Yapımı
-
Düşman Hareket Sistemi
-
Düşman Collision Kontrol Sistemi
-
Player Health Sistemi
-
Player Health Bar
-
Enemy Health Sistemi
-
Player Saldırı Sistemi
-
Ölme İşlemleri
-
Particle System
-
Oyun İçi Menü Butonları
-
Boosterlar
-
Audio Manager
-
Ayarlar Penceresi
-
Kazanma ve Kaybetme Sistemi
-
Level Manager
-
Save Sistemi - Player Prefs
-
Oyunun Çıktısını Alma
-
QUIZ - Unity’e Giriş ve Uçtan Uca 2D Oyun Geliştirme
-
-
-
Proje Düzeni ve Planı
-
Proje İskeleti Aktarma
-
Model Yapısı
-
Karakter Modeli
-
Karakter Animasyonları
-
Engel Objesi
-
Engel Health Ve Etkileşim Sistemi
-
Case Study Aşama 1
-
Case Study Aşama 2
-
Case Study Aşama 3
-
Case Study Aşama 4
-
Case Study Aşama 5
-
Case Study Aşama 6_1
-
Case Study Aşama 6_2
-
Case Study Aşama 7_1
-
Case Study Aşama 7_2
-
Case Study Aşama 8
-
Case Study Aşama 9
-
Oyun Çıktısı Alma
-
Eğitim Sonu
-
Kurs Değerlendirme
-
Unity Game Developer
- $200.00
- 118 ders
- 28 saat video içeriği